27. 08. 2021
- Optimalizovanie zoznamu internych a externych pouzivatelov
- Prerobenie ukladania komentárov
01. 07. 2020
- Pridanie možnosti editácie Miesta Zistenia
13. 03. 2018
- Pridanie nových parametrov do filtra a tabulky
- Nová možnosť poslanie notifikácie o komentáry viacerým adresám
1. 12. 2017
- Nová možnosť zadania druhu pripomienky
1. 12. 2016
- Servisná údržba, a zmena adresáta notifikačného mailu.
- Nová možnosť filtrovania pripomienok - viacej jednacích čísel.
1. 8. 2008
- Zmena v posielaní notifikačných mailov: mail sa odosiela na pre každého adresáta samostatne. Maily pre externých a interných používateľov majú rozdielne URL v odkaze "Detail pripomienky v Echu". Na adresy @softec.sk sa posiela mail s URL http://echo.softec.sk/echo/... Externým používateľom sa bude posielať URL http://www.softec.sk/echo/... Táto zmena bola potrebná, aby Echo mohlo byť pre externých zákazníkov sprístupné na novej adrese http://www.softec.sk/echo/app
- Oprava chyby pri prideľovaní na riešenie, ak už pripomienka mala riešiteľa.
28. 5. 2007
- Nová možnosť filtrovania pripomienok - podľa stavu rodičovskej pripomienky. Aktivuje sa projektovým
parametrom
webFiltrovatPodlaStavuRodicovskejPrip. Ak sa vo filtri vyberie stav rodičovskej pripomienky napr. 4.2 Odovzdaná, nájdu sa všetky pripomienky, ktoré sa odkazujú na nejakú inú (rodičovskú) pripomienku, ktorá je v stave 4.2 Odovzdaná.
20. 4. 2007
- V detaile pripomienky za zobrazuje viac informácií o súvisiacich pripomienkach - zobrazené v tabuľke.
- Pri zamietnutí pripomienky je možné zadať prílohu.
- Do filtra pripomeinok pribudol kapacitný odhad.
- Fix: Dátum posledného komentára sa zisťuje iba z komentárov, ktoré sú viditeľné pre daného používateľa.
- Fix: Pri zamietnut riešenia sa správne vymaže dátum vyriešenia.
27. 3. 2007
- V histórii na pripomienke sa ako dátum zmeny stavu už nezobrazuje hodnota atribútu DatumVytvorenia, ale hodnota atribútu CasZmeny.
26. 9. 2006
- Kapacitný odhad v zozname pripomienok sa exportuje do Excelu ako číslo (už nie ako text "1d 6h") a je teda možné ho v Exceli ďalej spracovať (napr. spočítať).
- Pripomienky je možné triediť aj podľa Kapacitného odhadu.
22. 9. 2006
- Je možné nastaviť, či bude Echo posielať notifikačné maily z jednej spoločnej neexistujúcej
email adresy (napr. echo@softec.sk) alebo či bude posielať maily akoby priamo z adresy
aktuálne prihláseného používateľa. Nastavuje sa parametrom projektu
mailyVMenePouzivatelov - Riešenie pripomienky je teraz možné okrem schválenia aj zamietnuť. Pripomienka so zamietnutým riešením sa dostáva znovu do stavu Rozhoduje sa. Mail o zamietnutí sa pošle na rovnaké adresy, ako mail o schválení.
11. 8. 2006
- Fix: Komentár, ktorý sa vytvára pri pridelení pripomienky na riešenie mal ako autora uvedeného zadávateľa pripomienky, nie skutočného autora.
2. 8. 2006
- Kapacitné odhady sú zobrazovené v krajšom formáte. Už nie napr. "2.5" ale "2d 4 hod".
- Funkciou editovanie pripomienky je možné editovať aj kapacitný odhad a odpracované hodiny. Odpracované hodiny je možné zadať aj pri vyriešení pripomienky. Odpracované hodiny sa v detaile pripomienky zobrazujú len riešiteľom a administrátorom.
- V prípade neúspešného poslania mailu (napr. chybne zadaná email adresa) aplikácia nespadne, ale napíše o tom normálnu hlášku.
- Pri vytvorení novej pripomienky je možné zadať dodatočné email adresy, na ktoré sa má tiež poslať notifikačný mail.
- Do úvodnej stránky doplnené nové okienko, ktoré zobrazuje pripomienky v stave "Treba viac info", ktorých zadávateľom je aktuálny používateľ. Takto sa mu hneď pripomenie, že má dodať nejaké doplňujúce informácie.
- Ak je pripomienka v stave "Treba viac info" a externý používateľ pridá komentár, zmení sa stav na "Rozhoduje sa".
- V zozname pripomienok je možné pridať nový stĺpec "Dátum posledného komentára".
- Už aj pri pridelení pripomienky na riešenie je možné dopísať nejaký vysvetľujúci text.