27. 08. 2021
- Optimalizovanie zoznamu internych a externych pouzivatelov
- Prerobenie ukladania komentárov
01. 07. 2020
- Pridanie možnosti editácie Miesta Zistenia
13. 03. 2018
- Pridanie nových parametrov do filtra a tabulky
- Nová možnosť poslanie notifikácie o komentáry viacerým adresám
1. 12. 2017
- Nová možnosť zadania druhu pripomienky
1. 12. 2016
- Servisná údržba, a zmena adresáta notifikačného mailu.
- Nová možnosť filtrovania pripomienok - viacej jednacích čísel.
1. 8. 2008
- Zmena v posielaní notifikačných mailov: mail sa odosiela na pre každého adresáta samostatne. Maily pre externých a interných používateľov majú rozdielne URL v odkaze "Detail pripomienky v Echu". Na adresy @softec.sk sa posiela mail s URL http://echo.softec.sk/echo/... Externým používateľom sa bude posielať URL http://www.softec.sk/echo/... Táto zmena bola potrebná, aby Echo mohlo byť pre externých zákazníkov sprístupné na novej adrese http://www.softec.sk/echo/app
- Oprava chyby pri prideľovaní na riešenie, ak už pripomienka mala riešiteľa.
28. 5. 2007
- Nová možnosť filtrovania pripomienok - podľa stavu rodičovskej pripomienky. Aktivuje sa projektovým
parametrom
webFiltrovatPodlaStavuRodicovskejPrip
. Ak sa vo filtri vyberie stav rodičovskej pripomienky napr. 4.2 Odovzdaná, nájdu sa všetky pripomienky, ktoré sa odkazujú na nejakú inú (rodičovskú) pripomienku, ktorá je v stave 4.2 Odovzdaná.
20. 4. 2007
- V detaile pripomienky za zobrazuje viac informácií o súvisiacich pripomienkach - zobrazené v tabuľke.
- Pri zamietnutí pripomienky je možné zadať prílohu.
- Do filtra pripomeinok pribudol kapacitný odhad.
- Fix: Dátum posledného komentára sa zisťuje iba z komentárov, ktoré sú viditeľné pre daného používateľa.
- Fix: Pri zamietnut riešenia sa správne vymaže dátum vyriešenia.
27. 3. 2007
- V histórii na pripomienke sa ako dátum zmeny stavu už nezobrazuje hodnota atribútu DatumVytvorenia, ale hodnota atribútu CasZmeny.
26. 9. 2006
- Kapacitný odhad v zozname pripomienok sa exportuje do Excelu ako číslo (už nie ako text "1d 6h") a je teda možné ho v Exceli ďalej spracovať (napr. spočítať).
- Pripomienky je možné triediť aj podľa Kapacitného odhadu.
22. 9. 2006
- Je možné nastaviť, či bude Echo posielať notifikačné maily z jednej spoločnej neexistujúcej
email adresy (napr. echo@softec.sk) alebo či bude posielať maily akoby priamo z adresy
aktuálne prihláseného používateľa. Nastavuje sa parametrom projektu
mailyVMenePouzivatelov
- Riešenie pripomienky je teraz možné okrem schválenia aj zamietnuť. Pripomienka so zamietnutým riešením sa dostáva znovu do stavu Rozhoduje sa. Mail o zamietnutí sa pošle na rovnaké adresy, ako mail o schválení.
11. 8. 2006
- Fix: Komentár, ktorý sa vytvára pri pridelení pripomienky na riešenie mal ako autora uvedeného zadávateľa pripomienky, nie skutočného autora.
2. 8. 2006
- Kapacitné odhady sú zobrazovené v krajšom formáte. Už nie napr. "2.5" ale "2d 4 hod".
- Funkciou editovanie pripomienky je možné editovať aj kapacitný odhad a odpracované hodiny. Odpracované hodiny je možné zadať aj pri vyriešení pripomienky. Odpracované hodiny sa v detaile pripomienky zobrazujú len riešiteľom a administrátorom.
- V prípade neúspešného poslania mailu (napr. chybne zadaná email adresa) aplikácia nespadne, ale napíše o tom normálnu hlášku.
- Pri vytvorení novej pripomienky je možné zadať dodatočné email adresy, na ktoré sa má tiež poslať notifikačný mail.
- Do úvodnej stránky doplnené nové okienko, ktoré zobrazuje pripomienky v stave "Treba viac info", ktorých zadávateľom je aktuálny používateľ. Takto sa mu hneď pripomenie, že má dodať nejaké doplňujúce informácie.
- Ak je pripomienka v stave "Treba viac info" a externý používateľ pridá komentár, zmení sa stav na "Rozhoduje sa".
- V zozname pripomienok je možné pridať nový stĺpec "Dátum posledného komentára".
- Už aj pri pridelení pripomienky na riešenie je možné dopísať nejaký vysvetľujúci text.